Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale – Bc. Miluše Rohlová
Bc. Miluše Rohlová
Master's thesis
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
The Influence of implicite rewards on customer behavior at Point of sale
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale. V teoretické části jsou popsány in-store aktivity, jak je prezentuje odborná literatura, jejich historie, budoucí vývojové trendy a vliv maloobchodních řetězců na tento vývoj a konkrétní formu aplikace. V praktické části je na základě teoretických poznatků sestaven záznamový arch pro mystery shopping a dotazník …moreAbstract:
This thesis examines the influence of implicit rewards on customer behavior at Point of Sale. In the theoretical section describes the in-store activities, as they are presented in the literature, their history and future trends and the impact on retail development and this particular form of application. The practical part is based on theoretical knowledge compiled a record sheet for mystery shopping …moreKeywords
Dotazníkové šetření Globus Chomutov implicitní odměna in-store aktivity in-store marketing kompetence personálu kuchyňské studio maloobchodní řetězce mystery shopping nákupní chování zákazníka ochutnávky. Competence of personnel in-store activities kitchen studio purchasing behavior of customers retail chain tastings the implicit reward the questionnaire survey.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y33yy/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Petr Varinský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová -
The Challenges Traditional Banking Faces in the Era of Digitalization: The Case of the Czech Republic
Michaela Onuferová -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Methodology for Collecting Behavioral and Search Preferences for the Purpose of Subsequently Adapting the Recommended Site Content
Adam Kořínek -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj