Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů – Filip Kasal
Filip Kasal
Bakalářská práce
Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů
Analysis of target market household income and efectivity of direct sales on the market of educational products
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je problematika přímého prodeje jako jednoho z nejstarších nástrojů současného komunikačního mixu a jeho ovlivnění průměrným příjmem, kterým disponuje segment, na nějž je přímý prodej zacílen. Cílem práce je tedy zhodnotit, zda má jeden z demografických faktorů, a to medián příjmu na domácnost, vliv na konečnou produkci jednotlivých prodejců. Teoretická část práce …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on direct selling as the oldest part of current integrated marketing communications and its relation to household income of the target market. The objective of this thesis is to valorize the influence of the median household income on production of every direct salesman. The theoretical part is mainly focused on the description of direct sales and its position on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: David Říha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35713
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of Household Decision Making on Income Inequality
Shabnami Mirzo -
Direct sales and its impact on Automotive distribution
Jan Belinger -
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Maryna Medvedieva -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Andrej Čatajský -
Přímé dodávky náhradních dílů zákazníkům z dodavatelské sítě After Sales ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Jakub Procházka -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Radek Vais -
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Eva Dratvová