Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů – Filip Kasal
Filip Kasal
Bachelor's thesis
Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů
Analysis of target market household income and efectivity of direct sales on the market of educational products
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je problematika přímého prodeje jako jednoho z nejstarších nástrojů současného komunikačního mixu a jeho ovlivnění průměrným příjmem, kterým disponuje segment, na nějž je přímý prodej zacílen. Cílem práce je tedy zhodnotit, zda má jeden z demografických faktorů, a to medián příjmu na domácnost, vliv na konečnou produkci jednotlivých prodejců. Teoretická část práce …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on direct selling as the oldest part of current integrated marketing communications and its relation to household income of the target market. The objective of this thesis is to valorize the influence of the median household income on production of every direct salesman. The theoretical part is mainly focused on the description of direct sales and its position on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35713
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2013
- Supervisor: David Říha
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASAL, Filip. \textit{Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a~efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/d74j47/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35713
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influence of Household Decision Making on Income Inequality
Shabnami Mirzo -
Direct sales and its impact on Automotive distribution
Jan Belinger -
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Maryna Medvedieva -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Andrej Čatajský -
Přímé dodávky náhradních dílů zákazníkům z dodavatelské sítě After Sales ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Jakub Procházka -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Radek Vais -
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Eva Dratvová