Kulturní eventy v rámci organizace a management firemních kongresů – Markéta Janečková
Markéta Janečková
Bakalářská práce
Kulturní eventy v rámci organizace a management firemních kongresů
Cultural events in the organization and management of corporate congresses
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seznámení s různými druhy eventů, podrobný popis průběhu od jejich samotného počátku až po závěrečné zhodnocení založený na vlastních zkušenostech i na předepsaných pravidlech. V praktické části se zaměřím na průběh a organizaci dvou reálných akcí - firemní konference a filmového festivalu. Práce diskutuje průběh obou akcí, jejich úspěchy a neúspěchy a také rozebírá jednotlivé …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to introduce different types of events and present detailed description of the process from the preparation in beginning to final evaluation, based both on personal experience as well as existing industry standards. Practical part focuses on preparation and progress of two different-sized events - a conference and a film festival. Both events are thoroughly discussed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24130
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2011
- Vedoucí: Jiří Patočka
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24130
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI
Monika Futáková -
Digitální komunikace vybrané regionální akce - Mezinárodní Filmový Festival Karlovy Vary
Ondřej Vataščin -
Bezpečnostníprojekt na významnou kulturní akci - Zlínský filmový festival
Josef Fialka -
Guest Service festivalu, případová studie Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava
Eva Sýkorová -
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Dominika SAKTOROVÁ -
MARKETINGOVÁ PROPAGACE VIDEOHRY SKRZE POŘÁDÁNÍ EVENTU
Alena Kydalková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová