Bc. Ľudmila Vašková

Diplomová práce

Marketingová strategie pro poskytovatele služeb

The Marketing Strategy for Service Providers
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je výber vhodnej marketingovej stratégie pre malého poskytova-teľa služieb, konkrétne poskytovateľa prístupu k internetu. K tomu smeruje vymedzenie teórie týkajúcej sa marketingovej stratégie. Vybraná marketingová stratégia je ďalej preta-vená do strategického marketingového plánu. Ako podklad k strategickému marketingo-vému plánu slúži praktická časť práce naplnená analýzami …více
Abstract:
The objective of the thesis is a selection of appropriate marketing strategy for a small ser-vice provider - internet service provider. The basis for the selection are set in the theoreti-cal part about marketing strategy. The selected marketing strategy is then implemented into strategic marketing plan. Resources for the marketing plan are presented in practical part of the thesis filled with analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 20. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vašková, Ľudmila. Marketingová strategie pro poskytovatele služeb. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe