Bc. Ľudmila Vašková

Master's thesis

Marketingová strategie pro poskytovatele služeb

The Marketing Strategy for Service Providers
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je výber vhodnej marketingovej stratégie pre malého poskytova-teľa služieb, konkrétne poskytovateľa prístupu k internetu. K tomu smeruje vymedzenie teórie týkajúcej sa marketingovej stratégie. Vybraná marketingová stratégia je ďalej preta-vená do strategického marketingového plánu. Ako podklad k strategickému marketingo-vému plánu slúži praktická časť práce naplnená analýzami …more
Abstract:
The objective of the thesis is a selection of appropriate marketing strategy for a small ser-vice provider - internet service provider. The basis for the selection are set in the theoreti-cal part about marketing strategy. The selected marketing strategy is then implemented into strategic marketing plan. Resources for the marketing plan are presented in practical part of the thesis filled with analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Accessible from:: 20. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vašková, Ľudmila. Marketingová strategie pro poskytovatele služeb. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe