Kruhový provoz jako specifická didaktická forma ve školní tělesné výchově – Jana MÍČKOVÁ
Jana MÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Kruhový provoz jako specifická didaktická forma ve školní tělesné výchově
Circular operation as the specific didactic form in school physical education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kruhovým provozem jako specifickou didaktickou formou v hodinách tělesné výchovy na základních a středních školách. Jedním z úkolů bylo zjistit, zda vyučující znají, popř. využívají tento druh cvičení a kdy jej zařazují do výuky.Abstract:
Bachelor thesis deals with the operation of a specific didactic in the lessons in the form of physical education at elementary and secondary schools. One of the tasks was to find out whether the teachers know. take advantage of this kind of exercise, and when it classified into teaching.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2013
Zveřejnit od: 30. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Soňa Formánková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÍČKOVÁ, Jana. Kruhový provoz jako specifická didaktická forma ve školní tělesné výchově. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba hudebních předloh pro využití ve vyučovacích jednotkách školní tělesné výchovy
Lukáš ŠVEC -
Kondiční trénink zdravotní tělesné výchovy pro osoby s přetrvávajícími symptomy po prodělané nemoci COVID-19
Veronika KRÁLOVÁ -
Vliv tréninku v prostředí virtuální reality na úroveň jednoduché a složité reakční doby na vizuální podnět a audiální reakční dobu u studentů s oborem tělesná výchova.
Tereza VÁŇOVÁ -
Funkční trénink ve školní tělesné výchově
Andrea Skolková -
B-boying a kruhový provoz ve školní tělesné výchově pubescentů
Michal POLÁK -
Využití kruhového a variabilního provozu v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Monika Jeriová -
Možnosti využití kruhového provozu ve školní družině
Jitka VASTLOVÁ -
Kruhové provozy pro rozvoj pohybových schopností mládežnických kategorií FC Viktoria Plzeň (metodická příručka - webové stránky)
Simona PACANDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva