Bc. Iveta Koutná

Diplomová práce

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy.

The Influence of Individual Internal PR Forms on the Company Culture and on the Attitudes and Values of the Company Employees.
Anotace:
Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a její vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené stavební firmě. Teoretická část vymezuje praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace a interních PR pro následnou analýzu a definování výzkumných otázek. Předmětem praktické části je identifikace stavební firmy, …více
Abstract:
The objective of this master´s thesis is to analyse the internal communication in relation to the corporate culture and its effect on the attitudes and values of the employees of the selected construction company. The theoretical part defines the practical background, topics and methods in the area of internal communication, corporate culture, motivation, and internal PR for the purposes of the subsequent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Zveřejnit od: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Koutná, Iveta. Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace