Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. – Bc. Iveta Koutná
Bc. Iveta Koutná
Diplomová práce
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy.
The Influence of Individual Internal PR Forms on the Company Culture and on the Attitudes and Values of the Company Employees.
Anotace:
Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a její vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené stavební firmě. Teoretická část vymezuje praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace a interních PR pro následnou analýzu a definování výzkumných otázek. Předmětem praktické části je identifikace stavební firmy, …víceAbstract:
The objective of this master´s thesis is to analyse the internal communication in relation to the corporate culture and its effect on the attitudes and values of the employees of the selected construction company. The theoretical part defines the practical background, topics and methods in the area of internal communication, corporate culture, motivation, and internal PR for the purposes of the subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Zveřejnit od: 16. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUTNÁ, Iveta. \textit{Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/d81bgf/.
Jak správně citovat práci
Koutná, Iveta. Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
David Novák -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Interní komunikace ve firmě
Lukáš Faksa -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Firemní kultura a interní komunikace
Martina Pucholtová