Optimalizace internetového marketingu v oddělení robotiky firmy ABB s.r.o. – Ondřej Vatka
Ondřej Vatka
Bakalářská práce
Optimalizace internetového marketingu v oddělení robotiky firmy ABB s.r.o.
Optimization of Internet Marketing in the Department of Robotics ABB Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje současný stav nástrojů internetového marketingu oddělení robotiky společnosti ABB s.r.o., která působí v oblasti energetiky a automatizace. Cílem této práce je optimalizace jednotlivých nástrojů internetového marketingu, které jednotka robotiky využívá. Důležitou součástí práce je také teoretický pohled na oblast internetového marketingu, jako je například jeho historie …víceAbstract:
This bachelor´s thesis analyses the current state of Internet marketing tools in the department of robotics ABB Ltd., which operates in the field of energy and automation. The aim of this work is to optimize these Internet marketing tools, which uses robotics unit. An important part of the work is also a theoretical view of the area of Internet marketing, such as its history, explaining basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company
Tetyana TEMNA -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
COVID - 19: Impacts on business: How it affected the tourist and hospitality business
Kamilla Hasanova -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal
Název
Vložil
Vloženo
Práva