Ing. Veronika Láncošová
Bakalářská práce
Mystery shopping
Mystery shopping
Anotace:
Cílem mé Bakalářské práce, je představit metodu zjišťování kvality služeb a péče o zákazníka, zvanou Mystery Shopping a poukázat na její výhody v užívání. Nejprve obsah směřuje k obecnějšímu tématu – výzkum trhu. Dále se v této práci věnuji jednotlivým zásadám Mystery shoppingu, ale také tomu, jak se stát Mystery shopperem, co pro to musím udělat a také co musím dodržovat. Praktická část je pak zaměřena …víceAbstract:
The aim of my Bachelor Thesis is to present a method quality detection of services and consumer care, known as Mystery Shopping and to show its advantages in using. Firstly the contect is directed to a more general topic – Marketing Research. And then in this Thesis I deal with single principles of Mystery shopping, but also how to become a Mystery shopper, what I must do for it and what I must observe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hmdmg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Alena Pilná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Radovan Sobota -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva