Vybrané aspekty v pracovní činnosti asistenta pedagoga – Kateřina Vinšová
Kateřina Vinšová
Bachelor's thesis
Vybrané aspekty v pracovní činnosti asistenta pedagoga
Selected aspects of the work assistant teacher
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na vybrané problémy spojené s tématy integrace a inkluze žáka se speciálními vzdělávacími potřebami do kolektivu běžné základní školy. V teoretické části jsou vymezeny pojmy žák se speciálními potřebami, asistent pedagoga, inkluze, integrace. Praktická část se zabývá hlavním cílem práce neboli zmapováním a analyzováním vybraných pracovních úkolů a pracovních činností asistenta …viacAbstract:
This thesis focuses on selected issues related to the themes of integration and inclusion. In the theoretical part are defined notions of pupils with special aducational needs, teaching assistant, inclusion, integration. The practical part deals with the main goal, which is to map and analyze selected work tasks and work activities of teaching in the region Benešov (Central Bohemia). For the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Tomáš Kasper, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vinšová, Kateřina. Vybrané aspekty v pracovní činnosti asistenta pedagoga. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Education in Leisure Time / Education in Leisure Time
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA