Význam čtení ve vzdělávání sluchově postižených dětí – Mgr. Kateřina Šnejdarová, DiS.
Mgr. Kateřina Šnejdarová, DiS.
Bakalářská práce
Význam čtení ve vzdělávání sluchově postižených dětí
The Importance of Reading in Education of Deaf Children
Anotace:
Bakalářská práce „Význam čtení ve vzdělávání sluchově postižených dětí“ pojednává metodách a prostředcích využívaných v základních školách pro sluchově postižené. Více do hloubky je rozepsána metodika čtení a problematika čtení sluchově postižených z toho důvodu, že praktická část se věnuje problematice čtení sluchově postižených dětí.Abstract:
Diploma thesis „The Importance of Reading in Education of Hearing Impaired Children” deals with methods and their resources used at primary schools for hearing impaired children. More widely is written about methodics of reading and problems of reading of hearing impaired because practical part is about problems with reading of hearing impaired children.Klíčová slova
Sluchové postižení orální metoda totální komunikace bilingvální vzdělávání znakový jazyk znakovaná čeština metody čtení porozumění čtenému textu. Hearing defect oral method method of total communication bilingual education a sign language the Czech signed language methods of reading understanding of meaning of the read text.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sp5jg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2007
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
How We Read: The Reception of the Beat Generation in the United States and the Czech Lands
Antonín Zita -
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Screening of PAHs concentrations and determination of the total fat content and fatty acid profile of traditionally smoking fish in Central region of Cameroon.
Kateřina Šrámková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Advantages and disadvantages of bilingual education
Lucie PĚTVALDSKÁ -
Bilingual Children in EFL Classes at Elementary School
Monika Zieglerová