A Comparative Study of Idioms and their Variants Connected to Work, Business and Career. – Mgr. Michaela Krajíčková
Mgr. Michaela Krajíčková
Bakalářská práce
A Comparative Study of Idioms and their Variants Connected to Work, Business and Career.
A Comparative Study of Idioms and their Variants Connected to Work, Business and Career.
Anotace:
Tato práce se zabývá idiomy tématicky spojenými s prací, kariérou a obchodem. Některé ze zkoumaných idiomů jsou staré (200 let a více), některé jsou poměrně nové (20 let nebo méně). Nehledě na jejich dobu vzniku se dnes mohou nebo už nemusí používat a tato práce zkoumá právě frekvenci výskytu vybraných idiomů a všech jejich variant za posledních dvacet let. Pro určování frekvence výskytu je použit …víceAbstract:
This thesis focuses only on those idiomatic expressions that are connected work, business and career. Some of these idioms are old (200 years old or even older), some of them are quite new (20 years old or less). And regardless their age, they may or may not be still in use today. To explore this aspect further, the frequency of use of the chosen idioms and of all their known variations during the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/umj4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Fictumová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
Marta Cvrčková -
The mixing of British and American English by Czech students of English and the impact of free-time activities on their use of English
Pavel CHECHELSKÝ -
The use of "Once upon a time" in a corpus of fairy tales and in the British National Corpus
Mária Kopecká -
Comparison of monetary policies of the ECB and selected European national banks in the crisis period
Tomáš Niederle