Vliv interkulturity na maloobchodní podnikání ve vybrané destinaci – Bc. Markéta Hlaváčová
Bc. Markéta Hlaváčová
Diplomová práce
Vliv interkulturity na maloobchodní podnikání ve vybrané destinaci
The influence of interculture on retail business in a selected destination
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vietnamskou menšinou, která zaujímá významné místo ve společenských i ekonomických strukturách ČR. Cílem je prověření a vyhodnocení vlivu dané menšiny na maloobchodní podnikání ve vybrané oblasti Libereckého kraje, konkrétně Frýdlantska. Úvodní část práce je za pomoci metody deskripce odborných textů zpracována do rešerše literatury a věnuje se problematice maloobchodu, metodám …víceAbstract:
The thesis deals with the Vietnamese minority, which occupies an important place in the social and economic structures of the Czech Republic. The aim is to examine and evaluate the impact of the minority on retail business in a selected area of the Liberec region, specifically the Frydlant region. The introductory part of the thesis is developed into a literature search using the method of descriptive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Multi-Platform Library for Communication with Payment Terminal
Dávid Maslo -
Marketing Strategy for Market Entry of Škoda Auto Group to the Vietnamese Market
Thang Nguyen Viet -
Social media marketing pro vietnamské podniky v České republice
Thu Huyen Le -
Politická integrace Vietnamců v ČR: Zkoumání participace napříč generacemi
Thu Thao Ngo
Název
Vložil
Vloženo
Práva