Úloha kreativity v prostředí mateřské školy – Žaneta PROCHÁZKOVÁ
Žaneta PROCHÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Úloha kreativity v prostředí mateřské školy
The Role of Creativity in the Environment of a Nursery School
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kreativitou dětí předškolního věku, které navštěvují mateřskou školu. Na základě poznatků z odborné literatury je zpracována teoretická část, ve které se snažím shrnout nejdůležitější poznatky o kreativitě, výtvarné výchově a hračce. Teoretická část je rozdělená do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na kreativitu. Druhá kapitola dává příležitost seznámit se s výtvarnou …víceAbstract:
This thesis deals with the creativity of pre-school children who attend kindergarten. The theoretical part is based and prepared on the knowledge from the literature where I aim to summarize the most important findings about creativity, art education and a toy. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter focuses on creativity. The second chapter provides an opportunity to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Žaneta. Úloha kreativity v prostředí mateřské školy. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarná výchova u žáků s poruchou autistického spektra
Petra Matoušková -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výzkum dětského pojetí fenoménu rodiny u žáků mladšího školního věku.
Alice TICHÁ -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Výchova a vzdělávání bilingvních dětí v rámci mateřských škol na příkladu polské menšiny ve Slezsku
Magdalena Górniaková -
Využití prvků Freinetovy koncepce v české škole
Kateřina Hracka