Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Šárka Palasová
Bc. Šárka Palasová
Diplomová práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Proposal of marketing activities to support and increase sales
Anotace:
Tato práce s názvem „Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje“ popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které jsou v současné době na trhu používány. V teoretické části je vymezen pojem marketing a jsou zde definovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V úvodu praktické části je představena společnost Unilever ČR spol. s r.o., pro kterou je navržen plán marketingový aktivit …víceAbstract:
This thesis, entitled „Proposal of marketing activities to support and increase sales“, describes various marketing tools, that are currently applied in the market. In the theoretic part the term „marketing“ is described and there are all tools of marketing communication defined. In the introduction of practical part the company Unilever ČR spol. s r.o. is described. The plan of marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x1y4n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup