Bc. Šárka Palasová

Diplomová práce

Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje

Proposal of marketing activities to support and increase sales
Anotace:
Tato práce s názvem „Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje“ popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které jsou v současné době na trhu používány. V teoretické části je vymezen pojem marketing a jsou zde definovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V úvodu praktické části je představena společnost Unilever ČR spol. s r.o., pro kterou je navržen plán marketingový aktivit …více
Abstract:
This thesis, entitled „Proposal of marketing activities to support and increase sales“, describes various marketing tools, that are currently applied in the market. In the theoretic part the term „marketing“ is described and there are all tools of marketing communication defined. In the introduction of practical part the company Unilever ČR spol. s r.o. is described. The plan of marketing activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní