Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky – Bc. Eliška Hollanová, DiS.
Bc. Eliška Hollanová, DiS.
Diplomová práce
Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky
The role of marketing research in the process of brand management
Anotace:
Tématem diplomové práce je role marketingového výzkumu v procesu řízení značky. Výzkum představuje velmi významný nástroj marketingového manažera při řízení značky i celé firmy. Teoretická část podává přehled o značce, řízení značky a jejích zákaznících. Samostatná kapitola je věnována marketingovému výzkumu a jeho roli při praktickém řízení značky. Aplikační část je zaměřena na řízení tradiční české …víceAbstract:
The topic of this thesis is the role of marketing research in the process of brand management. Research represents a very important tool helping marketer to manage the brand and also the whole company. The theoretical part provides an overview of the brand, brand management and its customers. A separate chapter is dedicated to marketing research and its role in everyday brand management. The application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h4va6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Ivan Tomek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi