Bc. Eliška Hollanová, DiS.

Diplomová práce

Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky

The role of marketing research in the process of brand management
Anotace:
Tématem diplomové práce je role marketingového výzkumu v procesu řízení značky. Výzkum představuje velmi významný nástroj marketingového manažera při řízení značky i celé firmy. Teoretická část podává přehled o značce, řízení značky a jejích zákaznících. Samostatná kapitola je věnována marketingovému výzkumu a jeho roli při praktickém řízení značky. Aplikační část je zaměřena na řízení tradiční české …více
Abstract:
The topic of this thesis is the role of marketing research in the process of brand management. Research represents a very important tool helping marketer to manage the brand and also the whole company. The theoretical part provides an overview of the brand, brand management and its customers. A separate chapter is dedicated to marketing research and its role in everyday brand management. The application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Ivan Tomek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance