Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky – Bc. Eliška Hollanová, DiS.
Bc. Eliška Hollanová, DiS.
Master's thesis
Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky
The role of marketing research in the process of brand management
Abstract:
Tématem diplomové práce je role marketingového výzkumu v procesu řízení značky. Výzkum představuje velmi významný nástroj marketingového manažera při řízení značky i celé firmy. Teoretická část podává přehled o značce, řízení značky a jejích zákaznících. Samostatná kapitola je věnována marketingovému výzkumu a jeho roli při praktickém řízení značky. Aplikační část je zaměřena na řízení tradiční české …moreAbstract:
The topic of this thesis is the role of marketing research in the process of brand management. Research represents a very important tool helping marketer to manage the brand and also the whole company. The theoretical part provides an overview of the brand, brand management and its customers. A separate chapter is dedicated to marketing research and its role in everyday brand management. The application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h4va6/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: RNDr. Ivan Tomek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi