Bc. Eliška Hollanová, DiS.

Master's thesis

Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky

The role of marketing research in the process of brand management
Abstract:
Tématem diplomové práce je role marketingového výzkumu v procesu řízení značky. Výzkum představuje velmi významný nástroj marketingového manažera při řízení značky i celé firmy. Teoretická část podává přehled o značce, řízení značky a jejích zákaznících. Samostatná kapitola je věnována marketingovému výzkumu a jeho roli při praktickém řízení značky. Aplikační část je zaměřena na řízení tradiční české …more
Abstract:
The topic of this thesis is the role of marketing research in the process of brand management. Research represents a very important tool helping marketer to manage the brand and also the whole company. The theoretical part provides an overview of the brand, brand management and its customers. A separate chapter is dedicated to marketing research and its role in everyday brand management. The application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Ivan Tomek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance