Analýza masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016 – Adam Přistoupil
Adam Přistoupil
Bakalářská práce
Analýza masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016
Analysis of mass media communication of travel agencies in the Czech television market in 2011-2016
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016. V teoretické části je provedena literární rešerše a shrnutí dosavadních poznatků na témata reklama a trh cestovních kanceláří a agentur. Další část práce se věnuje metodice výzkumu. Jsou zde popsány vlastnosti použitých dat, rozebrána metoda deskriptivní a …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of mass media communication of travel agencies in the Czech television market in 2011-2016. The theoretical part focuses on the literature review and a summary of the current knowledge on topics of advertising and the market of travel agencies. The next part of the thesis deals with the methodology of the research. The properties of used data are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Martin Luštický
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘISTOUPIL, Adam. \textit{Analýza masmediální komunikace cestovních kanceláří a~agentur na českém televizním trhu v~letech 2011-2016}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/d9cxas/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73321
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Šárka Machová -
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
Michaela Sýkorová -
Právní otázky založení a provozování cestovní kanceláře a cestovní agentury
Natalie Typltová -
Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury
Tomáš Hurník