Adam Přistoupil

Bachelor's thesis

Analýza masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016

Analysis of mass media communication of travel agencies in the Czech television market in 2011-2016
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016. V teoretické části je provedena literární rešerše a shrnutí dosavadních poznatků na témata reklama a trh cestovních kanceláří a agentur. Další část práce se věnuje metodice výzkumu. Jsou zde popsány vlastnosti použitých dat, rozebrána metoda deskriptivní a …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of mass media communication of travel agencies in the Czech television market in 2011-2016. The theoretical part focuses on the literature review and a summary of the current knowledge on topics of advertising and the market of travel agencies. The next part of the thesis deals with the methodology of the research. The properties of used data are described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2018
  • Supervisor: Daria Gunina
  • Reader: Martin Luštický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73321