Analýza masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016 – Adam Přistoupil
Adam Přistoupil
Bachelor's thesis
Analýza masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016
Analysis of mass media communication of travel agencies in the Czech television market in 2011-2016
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace cestovních kanceláří a agentur na českém televizním trhu v letech 2011-2016. V teoretické části je provedena literární rešerše a shrnutí dosavadních poznatků na témata reklama a trh cestovních kanceláří a agentur. Další část práce se věnuje metodice výzkumu. Jsou zde popsány vlastnosti použitých dat, rozebrána metoda deskriptivní a …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of mass media communication of travel agencies in the Czech television market in 2011-2016. The theoretical part focuses on the literature review and a summary of the current knowledge on topics of advertising and the market of travel agencies. The next part of the thesis deals with the methodology of the research. The properties of used data are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73321
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Daria Gunina
- Reader: Martin Luštický
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘISTOUPIL, Adam. \textit{Analýza masmediální komunikace cestovních kanceláří a~agentur na českém televizním trhu v~letech 2011-2016}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/d9cxas/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73321
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Šárka Machová -
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
Michaela Sýkorová -
Právní otázky založení a provozování cestovní kanceláře a cestovní agentury
Natalie Typltová -
Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury
Tomáš Hurník