Význam marketingu v cestovní agentuře – Bc. Magdaléna Nováková
Bc. Magdaléna Nováková
Bakalářská práce
Význam marketingu v cestovní agentuře
Meaning of marketing in a travel agency
Anotace:
Bakalářská práce na téma Význam marketingu v cestovní agentuře pojednává o otázkách významu marketingu v oblasti cestovního ruchu. Jejím cílem je představit hlavní principy řízení marketingových činností nejen v rovině teoretické, ale také zjistit, zda jsou tato pravidla a nástroje v praxi využívané a do jaké míry. Teoretická část se zabývá popisem pojmů, které souvisejí s cestovním ruchem, podnikatelským …víceAbstract:
The bachelor thesis “Meaning of marketing in a travel agency” deals with the sense of marketing of tourism business environment. The main goal is to introduce main principles of marketing management activities not only from theoretical points of view but also find out the application these principles and tools in real business environment. The theoretical part deals with terms related to tourism, business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11932
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
- Oponent: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Význam folklorních festivalů pro cestovní ruch / úloha Folklorního sdružení ČR
Pavlína Drlíčková -
Cestovní ruch v rámci EU
Barbora Poláková -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Tereza Sibřinová -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova -
Komparace agentur poskytujících program Work and Travel USA a jeho vlivů na cestovní ruch
Aneta Basařová -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Eva Prelová -
Marketing v cestovním ruchu
Simona Chodorová -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková
Název
Vložil
Vloženo
Práva