Reinforcement learning pro stolní hry – Tomáš Pospíšil
Tomáš Pospíšil
Bakalářská práce
Reinforcement learning pro stolní hry
Reinforcement Learning for Table-Games
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a popsat vybrané algoritmy zpětnovazebního učení a aplikovat je na konkrétní deskové hře. Práce obsahuje popisy principů na kterých je zpětnovazební učení založeno a dále popis jednotlivých algoritmů. Tyto algoritmy jsou naimplementovány a otestovány v praktické části bakalářské práce a dosažené výsledky jsou shrnuty v závěru práce.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine and describe selected reinforcement learning algorithms and apply them to a specific board game. The thesis contains descriptions of the principles on which reinforcement learning is based and a description of individual algorithms. These algorithms are implemented and tested in the practical part of thesis and the results are summarized in the conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151647
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Jan Platoš
- Oponent: Petr Prokop
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Reinforcement Learning ve hrách
Petr HYNER -
Risk-Sensitive Reinforcement Learning
Marek Kadlčík -
Reinforcement learning in trading
Dmytro Ilienko -
Reinforcement learning pro stolní hry
David Bohunovský -
Reinforcement Learning and its Application in Games
Dominik Raška -
Hra založená na neuronových sítích a reinforcement learningu
David Brož -
Brain Imaging in Schizophrenia: Advanced Machine Learning Strategies
Roman Vyškovský -
Exchange rates predictions using machine learning methods
Yaroslav Korobka