Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností – Lucie Prouzová
Lucie Prouzová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností
Marketing Communication of Innovations In Multinational Banking Institutions
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci inovací nadnárodních bankovních společností na sociální síti Facebook. Cílem práce je zjistit, jaké inovace nadnárodní banky komunikují, jaké nástroje ke komunikaci využívají a nalézt vzorce chování při komunikaci inovací. V teoretické části jsou popsány marketingové pojmy, banky a jejich produkty, nadnárodní korporace a inovace. Praktická část …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of innovations of multinational banking companies via social network Facebook. The thesis aims to find out what innovations multinational banks communicate, what tools they use to communicate, and to find patterns in the communicational behaviour. The theoretical part describes marketing concepts, banks and their products, multinational corporations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14638
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Lisa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROUZOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/dabzpy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Sociální sítě v bankovnictví
Tomáš Vohnický -
Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu
Lucie Mazancová -
Sociální sítě - teoretický koncept
Štěpán Košař -
Sociální sítě - využití v praxi (case studies)
Radek Langr -
Sociální sítě a jejich vliv na dnešní společnost
Petr Pavlásek -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
8/9/2023
Kohout, J.
8/9/2023