Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti – Bc. Nikol Minářová
Bc. Nikol Minářová
Master's thesis
Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Psycho-motor games as a component therapeutical activities in children younger school age with disorders attention
Abstract:
Minářová, Nikol: Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti, diplomová práce. Brno, MU 2008, s. Diplomová práce sleduje možnosti rozvoje pozornosti dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti pomocí netradiční pohybové aktivity - psychomotoriky.Abstract:
Minářová, Nikol: Psycho-motor games as a component therapeutical activities in children younger school age with disorders attention, The Diploma work. Brno, MU 2008, p. The Diploma work follows posibilities development of attention of children younger children younger school age with disorders attention by the means of nontraditional locomotive activities – psycho-motor.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/htdc4/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2008
- Supervisor: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINÁŘOVÁ, Nikol. \textit{Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2008. Available from: https://theses.cz/id/dac68n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Logopedická intervence u žáka s narušenou komunikační schopností a syndromem hyperaktivity
Julie Báťková -
Elektroencefalografický biofeedback u dětí se syndromem deficitu pozornosti spojeným s hyperaktivitou
Radmila MECOVÁ -
Rodina a dítě se syndromem hyperaktivity s poruchou pozornosti
Lenka KOKEŠOVÁ -
Problematika dětí spojená se syndromem hyperaktivity (ADHD) v podmínkách prvního stupně základní školy
Veronika Kolářová