Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti – Bc. Nikol Minářová
Bc. Nikol Minářová
Diplomová práce
Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Psycho-motor games as a component therapeutical activities in children younger school age with disorders attention
Anotace:
Minářová, Nikol: Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti, diplomová práce. Brno, MU 2008, s. Diplomová práce sleduje možnosti rozvoje pozornosti dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti pomocí netradiční pohybové aktivity - psychomotoriky.Abstract:
Minářová, Nikol: Psycho-motor games as a component therapeutical activities in children younger school age with disorders attention, The Diploma work. Brno, MU 2008, p. The Diploma work follows posibilities development of attention of children younger children younger school age with disorders attention by the means of nontraditional locomotive activities – psycho-motor.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/htdc4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINÁŘOVÁ, Nikol. \textit{Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/dac68n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Elektroencefalografický biofeedback u dětí se syndromem deficitu pozornosti spojeným s hyperaktivitou
Radmila MECOVÁ -
Rodina a dítě se syndromem hyperaktivity s poruchou pozornosti
Lenka KOKEŠOVÁ -
Logopedická intervence u žáka s narušenou komunikační schopností a syndromem hyperaktivity
Julie Báťková -
Problematika dětí spojená se syndromem hyperaktivity (ADHD) v podmínkách prvního stupně základní školy
Veronika Kolářová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková