Jana MACHALKOVÁ
Bakalářská práce
Loajalita zaměstnanců
Employee loyalty
Anotace:
I v dnešní době má smysl usilovat o loajalitu zaměstnanců. Loajalita zaměstnanců přináší organizaci výhody, projevující se zvýšením zisků a snížením nákladů. Dříve vznikala loajalita na základě psychologické smlouvy mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, kdy zaměstnanec mohl předpokládat jistotu pracovního místa a zaměstnavatel na oplátku požadoval jeho loajalitu. Dnes si organizace nemohou dovolit dát …víceAbstract:
These days it makes still sense to build employee loyalty. Employee loyalty brings advantages to an organisation that may be seen in increased profit and decreased spendings. In the past, loyalty arose from the basis that an employee could expect a secure job and the employer was seeking loyalty in return. Organisations can now ill afford to guarantee job security, therefore the approach to building …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Zveřejnit od: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Prof. PhDr. Dušan Šimek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHALKOVÁ, Jana. Loajalita zaměstnanců. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika v profilaci na personální management
Práce na příbuzné téma
-
Mzdová politika firmy v kontextu daně z příjmu: platové stropy ve sportovních soutěžích
Ondřej Sýkora -
Výhody a nevýhody plynoucí z (ne)členství v EU na příkladu Švýcarska
Martin Wolny -
Cizí jazyk v předškolním věku z pohledu učitele i rodiče
Kristýna MARTINOVSKÁ -
Integrovaný leadership s důrazem na sociálně psychologické aspekty jako přístup k ovlivnění loajality zaměstnanců.
Tomáš Dania -
Loajalita zaměstnanců k podniku
Petr Vilímec -
Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu
Kateřina Kostová -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Lucie Hájková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses damuza damuza/2
28. 3. 2013