Bc. Veronika Opekarová

Diplomová práce

Metodické aspekty homonymie ve výuce ruského jazyka na středních školách

Methodological Aspects of Homonymy in Russian Language Teaching at Secondary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodickými aspekty homonymie ve výuce ruského jazyka na středních školách. Cílem je zjistit, jak vybrané učebnice pracují s rusko-českými homonymy a zda dostatečně objasňují problematiku mezijazykové homonymie. Teoretická část pojednává o tendenci ruštiny, jako druhého cizího jazyka na českých základních a středních školách, zabývá se procesem osvojování cizího jazyka a problematikou …více
Abstract:
The diploma thesis deals with methodological aspects of homonymy in Russian language teaching at secondary schools. The aim is to find out how selected textbooks work with Russian-Czech homonyms and whether they sufficiently clarify the issue of interlanguage homonymy. The theoretical part deals with the tendency of Russian as a second foreign language in Czech primary and secondary schools. It also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Taťjana Zaňko
  • Oponent: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta