Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Prahy a Středočeského kraje a jejich vzájemná komparace – Luboš Cidlinský
Luboš Cidlinský
Bakalářská práce
Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Prahy a Středočeského kraje a jejich vzájemná komparace
Marketing survey of public opinion on the land use in the Region of Prague and Central Bohemia and their mutual comparison
Anotace:
Nejdůležitější částí bakalářské práce byl průzkum, který se prováděl ve dvou regionech České republiky. Jedním bylo hlavní město Praha a druhým byl Středočeský kraj. Průzkum byl založený na dotazování se respondentů pomocí dotazníku skládajícího se z 35 otázek. Cílem bylo zachytit veškeré postřehy, zkušenosti, názory dotazovaných z jednotlivých regionů. Výsledky vzešlých dat mohou přinést cenné údaje …víceAbstract:
The most important part of the thesis was a survey that was conducted in two regions of the Czech Republic. One was the capital city of Prague and the second was the Central Region. The survey was based on interviews with respondents using a questionnaire consisting of 35 questions. The goal was to capture all the insights, experiences, opinions of respondents from individual regions.Results arising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman Sloup, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIDLINSKÝ, Luboš. \textit{Marketingový průzkum veřejného mínění o využití krajiny na území Prahy a Středočeského kraje a jejich vzájemná komparace}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a~dřevařská. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/dax345/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
1. Teoretická část:\nl{}Člověk a krajina v současné inscenované fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Svázaná krajina\nl{}b) volný výstavní soubor: Svázaná krajina
Andrea Malinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva