Bc. Karolina Šimková

Master's thesis

Mediální kampaň neziskových organizací

Non-profit organization media campaign
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace neziskových organizací, které cílí na seniory a nabízí jim volnočasové aktivity. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je zpracována literární rešerše, která se týká neziskových organizací a jejich komunikace se seniory. Praktická část proběhla formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jestli senioři využívají …more
Abstract:
The following Thesis aims to investigate the issue of marketing communication of non-profit organisations. These organisations focus on elderly people and offer them leisure time activities. The Thesis is divided into two parts. The theoretical part consists of literary research which relates to non-profit organisations and their communication with the elderly. The practical part was conducted in a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication