Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu – Bc. Pavla Štrachová
Bc. Pavla Štrachová
Bachelor's thesis
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
The Analysis of Product Life Cycle and Work with the other Parts of Marketing Mix in the Various Stages of this Life Cycle
Anotácia:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá analýzou životního cyklu produktu a schopnosti podniku reagovat na nastavení nástrojů marketingového mixu k dosažení marketingových cílů podniku. V první části práce jsou zahrnuty teoretické poznatky a odborné postupy jak konkurenčně obstát na trhu. V druhé aplikační části je provedena analýza dosavadního životního cyklu produktu na trhu. Ze získaných výsledků práce …viacAbstract:
Abstract This bacelor thesis deals with the analysis of (PCL) and use the capability of company to react for setting up the tools of marketing mix to achieve a company marketing targets. In the first theoretic part are included the theoretical knowledge (work) and specialist progress, how to be competitive in the saturated market. In the second aplication part of thesis is pursued the analysis of …viacKľúčové slová
Klíčová slova Životní cyklus produktu marketingový mix produkt cena distribuce reklama 4C SWOT PEST Ansoffova Matice. Keywords Product Life Cycle Marketing Mix Product Price Place Promotion Ansoffova Matrix. Životní cyklus produktu Ansoffova Matice. Product Life Cycle Ansoffova Matrix.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f8xcv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTRACHOVÁ, Pavla. \textit{Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/db5pxf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Life Cycle Assessment vybraného produktu
Jan Nedorost -
Implementace Product Lifecycle Management v montáži
Jakub Hajný -
Evaluation of life cycle and nutrient content of Jamaican field crickets (Gryllus assimilis) reared on the dried rapeseed protein
Daniela Slavíková -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Analýza životního cyklu produktu
Veronika Bartošová -
Znalostní podpora prodejní fáze životního cyklu produktu
Martina ŠIMLOVÁ -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Tereza Obermajerová -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková