Bc. Veronika Bartošová

Bakalářská práce

Analýza životního cyklu produktu

Analysis of product life cycle
Anotace:
Teoretická část se zabývá základní charakteristikou marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. Významem analýzy životního cyklu produktu a jejích jednotlivých etap včetně vyobrazení základní podoby křivky. Poslední část teoretické práce je věnována konkurenci, která je nedílnou součástí trhu a pro společnost je klíčové s ní umět bojovat. V druhé části bakalářské práce se zabývám praktickou analýzou …více
Abstract:
The theoretical part deals with the basic characteristic of the marketing mix and its individual elements. Meaning of life cycle analysis of the product and its various stages, including the representation of the basic form of the curve. End of the theoretical part is devoted to the competition, which is an integral part of the market and society is crucial to be able to fight with it. Second part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní