Gabriela KOPALOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.

Marketing strategy of the restaurant Chronos club, s. r. o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Chronos club, s. r. o. Cílem bakalářské práce je úprava současné marketingové strategie restaurace, nové návrhy a řešení pro vybranou společnost. Podkladem pro rozhodování jsou výstupy provedených analýz PEST, SWOT a rozbor marketingového mixu. Sekundární data jako jsou údaje obchodního charakteru a finanční povahy budou získány především …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the restaurant Chronos club, s. r. o. The Aim of this thesis is the adjustment of the current marketing strategy of the restaurant, new proposals and solutions for the selected company. The basis for decisionmaking are the outputs of the analyses carried out PEST, SWOT analysis and marketing mix. Secondary dats such as data of a business nature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOPALOVÁ, Gabriela. Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management