Marketing služeb a pohostinství – Bc. Iveta Ptáčníková
Bc. Iveta Ptáčníková
Bakalářská práce
Marketing služeb a pohostinství
Marketing of services and hospitality industry
Anotace:
Marketing je v dnešní znalostní společnosti neodmyslitelnou součástí k zajištění úspěšnosti firem. Technologický pokrok se v oblasti služeb a pohostinství vyvíjí velmi dynamicky a proto je závislý na mnoha vzájemně propojených proporcích. Základní charakteristiky zákazníka se rychlým tempem mění a strategie, které v minulosti byly účinné a dostačující, dnes jsou často nevyhovující a nestačí. Svět se …víceAbstract:
Marketing in today's knowledge society is an essential component ensuring the success of companies. Technical progress in the field of services and hospitality is developing very dynamically and hence it is dependent on many interrelated proportions. Basic characteristics of customer is changing rapidly and strategies, that have historically been effective and sufficient, are today often inadequate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aazj0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Holá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adriana Sailerová Rothová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová