Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o. – Gabriela KOPALOVÁ
Gabriela KOPALOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.
Marketing strategy of the restaurant Chronos club, s. r. o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Chronos club, s. r. o. Cílem bakalářské práce je úprava současné marketingové strategie restaurace, nové návrhy a řešení pro vybranou společnost. Podkladem pro rozhodování jsou výstupy provedených analýz PEST, SWOT a rozbor marketingového mixu. Sekundární data jako jsou údaje obchodního charakteru a finanční povahy budou získány především …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the restaurant Chronos club, s. r. o. The Aim of this thesis is the adjustment of the current marketing strategy of the restaurant, new proposals and solutions for the selected company. The basis for decisionmaking are the outputs of the analyses carried out PEST, SWOT analysis and marketing mix. Secondary dats such as data of a business nature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPALOVÁ, Gabriela. \textit{Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/db6h9d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOPALOVÁ, Gabriela. Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Marketing služeb a pohostinství
Iveta Ptáčníková -
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal -
Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu
Iveta Formánková -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Marketingová strategie restaurace a penzionu Zátiší
Veronika Valoušková -
Návrh marketingové komunikační strategie ve vybraném podniku
Mária Godová