Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka – Lucie Makovská
Lucie Makovská
Bakalářská práce
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
The Impact of Augmented Reality in the Ikea App on Customer Shopping Behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na kombinaci rozšířené reality v marketingu a její dopad na nákupní chování spotřebitele, konkrétně na vliv IKEA aplikace a rozšířené reality na rozhodovací procesy lidí při nákupu nábytku. V teoretické části jsou kapitoly věnovány tématu rozšířené reality v různých odvětví, primárně v oblasti marketingu, a také nákupnímu chování spotřebitele. Cílem výzkumu poté bylo zjistit …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the combination of augmented reality in marketing and its impact on consumer buying behaviour, specifically the influence of IKEA application and its augmented reality on people's decision-making processes when buying furniture. In the theoretical part, chapters are devoted to the topic of augmented reality in different industries, primarily marketing, as well as chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Makovská, Lucie. Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace autobazaru Liběšice
Jakub Ekrt -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav
Simona Janíková -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová