Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry – Bc. Anna Andreeva
Bc. Anna Andreeva
Bakalářská práce
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anotace:
ANDREEVA Anna, Sociokulturní Aspekty Podnikové Kultury v Hotelovém Průmyslu. [Bakalářská práce], Vysoká Škola Hotelová v Praze 8, spol. s r.o. Praha: 2020. 67 stran. Cílem této bakalářské práce je soustředit se na podrobní rozbor sociokulturních aspektů podnikové kultury v hotelové industrii. Zároveň, cílem je nabídnout příslušné rekomendace pro možné změny a vylepšení v korporátní kultuře Courtyard …víceAbstract:
ANDREEVA Anna, The Sociocultural Aspects of Business Culture in the Hotel Industry. [Bachelor thesis], The Institute of Hospitality Management in Prague, Prague: 2020, 67 pages. This bachelor thesis focuses on the sociocultural aspects of business culture in the hotel industry. The work’s aim is to offer recommendations for improvements in the corporate culture of a Courtyard by Marriott Prague Airport …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/dzstl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Christine McConnell
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDREEVA, Anna. \textit{Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/dbj2ru/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić