Pavla Králová

Diplomová práce

Marketingová analýza Slovanského hradiště v Mikulčicích

The Marketing Analysis of Slavic fortified settlement in Mikulčice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie a taktiky národní kulturní památky „Slovanské hradiště v Mikulčicích“. Cílem této práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii a taktiku této památky a na základě tohoto zhodnocení vytvořit doporučení k zefektivnění marketingového řízení této konkrétní památky.
Abstract:
The thesis focuses on evaluation of marketing tactics and strategy of Slavic fortified settlement in Mikulčice, which is Czech national heritage. The aim of the thesis is to evaluate current marketing strategy and tactics of this monument and on the basis of this evaluation create a suggestion on how to make marketing management of this monument more efficient.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Dianová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77557