Mgr. Petra Hrušová

Diplomová práce

Reklama pro české seniory

The Advertsement for the Czech Seniors
Anotace:
Ve své magisterské diplomové práci jsem analyzovala vybrané televizní spoty a tiskové reklamy, které se týkaly seniorů, a to takové reklamy, ve kterých senioři účinkovali, nebo které propagovaly komodity určené právě seniorům. V úvodu práce se věnuji fenoménu stáří a seniorů, komunikaci a publika. Pokračuji popisem strategie stereotypizace, manipulace a komodifikace. V analytické části formuluji základní …více
Abstract:
In my master diploma work I have analyzed chosen tv advertisements spots and advertisements published in newapapers and magazines from specified period. I have chosen such advertisements, which promoted comodities for seniors, or such, in which has been seniors played. Introductory I have described a phenomena of the Old Age, phenomena of communication auditory also. I have continued with description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2007

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika