Tomáš Baxa
Bachelor's thesis
Analýza marketingu pitné vody
Analyze of drinking water marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapování současného marketingového mixu na trhu pitné vody v České republice s přihlédnutím k vývoji ve zbytku světa. Zároveň má práce za cíl porovnat rozebrané marketingové mixy a na základě této analýzy vytvoření marketingových doporučení pro zlepšení postavení pitné vody z vodovodu na trhu pitné vody. První část práce je věnována teoretickým východiskům, které se …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to chart marketing mix of drinking water in the Czech Republic in respect to the trends in the world. Together with this aim this thesis intend to compare these two marketing mixes of bottled drinking water and tap water and make the analysis of them to create recommendations about marketing of tap water. This bachelor thesis is divided into two parts. The first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35762
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2013
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Markéta Kadlecová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35762
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Podmienky ponuky vody z vodovodu v reštauráciách v regioně Vysoké Tatry
Anna Kramarčíková -
Teritoriální marketing mikroregionů Ústeckého kraje
Kateřina Dušková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
New division of Mining Water in Bulgaria: Marketing Plan
Zuzana Štrofová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Specifika komunikačního mixu podniku Veolia Voda
Anatol Pšenička -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu