Petr Kříž

Master's thesis

Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti

Abstract:
Diplomová práce se zabývá inovací produktu a strategií umístění na trhu. Cílem práce je navrhnout řešení inovace produktu vybraného podniku a následně vytvořit strategii pro umístění produktu na trh. V rámci inovace se práce zabývá také čistou současnou hodnotou původního produktu a návrat-ností investice do inovace. Pomocí potřebných analytických nástrojů je v práci uvedena analýza vnitřního prostředí …more
Abstract:
Diploma thesis deals with product innovation and market placement strategy. The purpose of this work is to propose innovation of a product and then create market placement strategy. Net present value and returnability of an original investment is included and It creates a base for future invest-ment. Analysis of an internal, micro and macro environment is made via requisite analysis instru-ments. These …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku