Bc. Eliška Zaoralová

Diplomová práce

Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví

Factors influencing the shopping behavior of customers in independent bookstores
Anotace:
Předmětem magisterské diplomové práce je sledování faktorů, které ovlivňují zákazníka během nákupu v nezávislém knihkupectví. Pozornost je zaostřena na brněnskou nezávislou scénu. Teoretická část práce představuje jednotlivé složky a subjekty knižního trhu, neopomíná právní, ekonomické a institucionální regulace. Poté je představen pojem „nezávislé knihkupectví“ a jeho role v knižním segmentu. Následně …více
Abstract:
The subject of the master's thesis is to monitor the factors that affect the customer during the purchase in an independent bookstore. Attention is focused on the independent scene of Brno. The theoretical part of the thesis presents the individual components and subjects of the book market, also legal, economic and institutional regulations. Then the concept of "independent bookstore" and its role …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: Mgr. David Balarin
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře