Marketingová stratégia spoločnosti HORNBACH BAUMARKT CS – Patrícia Ježíková
Patrícia Ježíková
Master's thesis
Marketingová stratégia spoločnosti HORNBACH BAUMARKT CS
Marketingová stratégie spoločnosti HORNBACH BAUMARKT CS
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové strategie společnosti HORNBACH Baumarkt CS. Teoretická část práce popisuje vysvětlení základních marketingových pojmů, které tvoří rámec pro vypracování praktické části. Praktická část se věnuje představení společnosti, definováním situační analýzy a SWOT analýzy, obsahuje výzkum vnímání zákazníků a seznámení s nebližší konkurencí. Práce rozebírá rozšířený …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to assess the marketing strategy of the company HORNBACH Baumarkt CS. The theoretical part of the thesis comprises the explications of the basic marketing concepts representing the framework for the practical part of thesis. The practical part is then dedicated to the introduction to the company, defining the situation and SWOT analyses and describing the customer …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotenie marketingovej stratégie spoločnosti HORNBACH Baumarkt CS. Teoretická časť práce popisuje vysvetlenie základných marketingových pojmov, ktoré tvoria rámec pre vypracovanie praktickej časti. Praktická časť sa venuje predstaveniu spoločnosti, definovaniu situačnej analýzy a SWOT analýzy, obsahuje výskum vnímania zákazníkov a priblíženie najbližšej konkurencie. Práca …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76291
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76291
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič