Zavedení inovativního léčivého přípravku na farmaceutický trh ČR – Mgr. Lenka Spurná
Mgr. Lenka Spurná
Bakalářská práce
Zavedení inovativního léčivého přípravku na farmaceutický trh ČR
Launch of the innovative medicine onto the Czech pharmaceutical market
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit konkurenceschopnost nově zaváděného biologického léčivého přípravku na léčbu revmatoidní artritidy a identifikovat marketingové strategie, které povedou k úspěšnému zavedení přípravku na trh a trvale udržitelnému růstu prodejů. Je řešen základní manažerský problém společnosti UCB s.r.o., úspěšně zavést na farmaceutický trh v České republice léčivý přípravek Cimzia. Obsahem …víceAbstract:
The goal of the study is to evaluate the competitiveness of a newly launched biological medicine for the treatment of rheumatoid arthritis and to identify the marketing strategies that should lead to the succesful launch of the product on the market and to a permanent sustainable sales growth. The work deals with the managerial problem of the company UCB s.r.o. to successfully launch the medicine Cimzia …víceKlíčová slova
farmaceutický trh marketing ve farmacii zavedení inovativního léčivého přípravku na trh biologické léčivé přípravky marketingový mix marketingová strategie kvalitativní výzkum PEST analýza SWOT analýza konkurenceschopnost pharmaceutical market pharmaceutical marketing launch of the innovative medicine onto the market biological medicine marketing mix marketing strategy qualitative investigation PEST analysis SWOT analysis competitiveness
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tpyf7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Organisation of the electricity supply chain in the EU – the recurrent problem of market concentration
Jan Mácha -
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
Katharina van den Berg -
Sledování účinnosti a tolerance vybraných inovativních léčivých přípravků v onkologii
Petra Stehnová -
Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
Lenka Moťková -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan