Metody a formy environmentální výchovy – Ivana Bejšáková
Ivana Bejšáková
Bakalářská práce
Metody a formy environmentální výchovy
Methods and forms of the environmental education
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zmapovat úlohu a postavení environmentální výchovy ve školství, poukázat na její důležitost a možnosti jejího začlenění na střední odborné škole. Bakalářská práce obsahuje modelově zpracovaná vybraná témata vycházející ze ŠVP školy.Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury, vysvětluje základní terminologie …víceAbstract:
The target of my thesis is to map out the position of environmental education at schools, to point out its importance and the possibilities of integrating it into the vocational school system.The thesis contains model processed topics based on the school Curriculum.The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part is based on professional literature. It explains basic terminology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Urban environmental education in primary school: Comparative case study in Prague and Hanoi
Phuong Thanh Dang -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Analýza odměňování pedagogů a nepedagogů v předškolním a školním systému ČR
Lucie FERDOVÁ -
Moc v komunikaci mezi pedagogy a dětmi předškolního věku
Barbora Pohanková -
Specifika managementu a spolupráce s rodiči v předškolním zařízení ve městě a v obci
Simona Šeligová -
Jógová a zdravotní cvičení pro předškolní děti s nadváhou a obezitou
Aneta Výrostová -
Environmentální výchova ve školní přírodní zahradě v MŠ Slavonice
Tamara Doležalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva