Barbora Tomšová

Diplomová práce

Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop Released Sneakers

Design of online marketing strategy for Released Sneakers e-shop
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem on-line marketingové strategie pro e-shop Released Sneakers. Cílem práce je připravit marketingovou strategii STP (segmentace, targetingu a positioningu), která vychází z principů diferencovaného marketingu. Na ni navazuje marketingová taktika 4P a je završena komunikační strategií a media plánem dle modelu STDC. V rámci segmentace byla využita data MML-TGI pro charakteristiku …více
Abstract:
This paper presents a design of an online marketing strategy for an ecommerce business called Released Sneakers. The paper aims to create a marketing strategy STP (segmentation, targeting, and positioning) based on the principles of marketing differenciation. The strategy is put into context of 4P marketing tactic, furthermore communication strategy and media plan are recommended according to the STDC …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Ivana Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93704