Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop Released Sneakers – Barbora Tomšová
Barbora Tomšová
Diplomová práce
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop Released Sneakers
Design of online marketing strategy for Released Sneakers e-shop
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem on-line marketingové strategie pro e-shop Released Sneakers. Cílem práce je připravit marketingovou strategii STP (segmentace, targetingu a positioningu), která vychází z principů diferencovaného marketingu. Na ni navazuje marketingová taktika 4P a je završena komunikační strategií a media plánem dle modelu STDC. V rámci segmentace byla využita data MML-TGI pro charakteristiku …víceAbstract:
This paper presents a design of an online marketing strategy for an ecommerce business called Released Sneakers. The paper aims to create a marketing strategy STP (segmentation, targeting, and positioning) based on the principles of marketing differenciation. The strategy is put into context of 4P marketing tactic, furthermore communication strategy and media plan are recommended according to the STDC …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Ivana Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová