Orientační systém nové budovy Ústavu umění a designu – BcA. Maryna LEHCHYLINA
BcA. Maryna LEHCHYLINA
Master's thesis
Orientační systém nové budovy Ústavu umění a designu
Signage system for the new building of the Institute of Art and Design
Anotácia:
Práce obsahuje podrobný projekt orientačního systému nové budovy Ústavu umění a designu, založený na skutečných podmínkách a podpořený teoretickými znalostmi o navrhování orientačních systému, historií, teorií barev, typografií a informací o možnostech realizace.Abstract:
The work contains detailed project of a orientation system of the Institute of Art and Design's new building. The project is based on real conditions and supported by theoretical knowledge about designing of orientation systems, history, color theory, typography and information about possibilities of it's implementation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. akad. mal. František Steker
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEHCHYLINA, Maryna. Orientační systém nové budovy Ústavu umění a designu. Plzeň, 2012. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Ústav umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Ústav umění a designuUniversity of West Bohemia
Institute of Art and DesignMaster programme / odbor:
Design / Illustration and Graphic Design - Graphic Design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Smetí Intuitivní volba a postupná selekce, společností odmítnutých předmětů každodenní potřeby, které ztratily svou původní funkci. Cíl je posunout jej z kontextu odpadu do oblasti s estetickou hodnotou artefaktu. Sběr použitých věcí a jejich následnou úpravu můžeme považovat za typ tvůrčí činnosti s výsledným efektivním návratem předmětů do života. Proces sběru a následnou selekci hmatatelných objektů nepovažuji na počátku za články určité sbírky. Nicméně soubor nahromaděných předmětů vyňatých z běžného užívání, může později zístakat hodnotu stejným způsobem, jako sbírka a to proto, že jednotlivé kusy sice nic neznamenají, ale svůj význam nabývají teprve seskupením a utříděním v kolekci. Další vrstvou objektů je jejich minulost, předešlí vlastníci, uživatelé a jejich vztahy a prostředí. Každá jednotlivá věc je nositelem příběhů.
Eva NOVÁKOVÁ -
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Srovnání vzniku světového a českého videoartu a analýza uměleckých prací Nam June Paika a Petra Skaly
Markéta Žákovská -
Karel Reiner a Květovaný kůň - dětské písně a sbory na básně, hry a rýmovačky Norberta Frýda
Anežka Juránková