Bc. Gabriela Dvořáková

Diplomová práce

Didaktische Spiele im Fremdsprachenunterricht

The role of the didactic games in teaching a foreign language
Abstract:
The whole thesis is concerning with the term of play which not only states the meaning of this word and developes it but also tries to find the answer to this question: "Have been become didactic games in last fourteen years a natural and obvious part of teaching a foreign languages?" We can find the answer in a practical part of the thesis based on questionnaires. A positive answer to this question …více
Abstract:
Celá diplomová práce se zabývá pojmem hry, který nejen definuje a rozvíjí, ale především se snaží v praktické části na základě dotazníků najít odpověd na otázku: „Staly se didaktické hry po 14 letech přirozenou a samozřejmou součástí výuky cizích jazyků?“ Kladná odpověd na tuto otázku představuje velký přínos a pokrok ve výuce německého jazyka.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy