Lenka Šíšová

Diplomová práce

Marketingová komunikace v internacionálním marketingu

Marketing Communication in the International Marketing
Anotace:
Marketingová komunikace je jedním z nejvíce kulturně podmíněným nástrojem mezinárodního marketingu. Firmy mohou v mezinárodní komunikaci využívat různé strategie. Tyto strategie musí vycházet z celkové mezinárodní strategie firmy, která je následně rozpracována do dílčích strategií pro jednotlivé pobočky i oddělení (marketing, prodej, výroba atd.). V mezinárodní komunikaci rozlišujeme dvě strategie …více
Abstract:
Abstrakt: Marketing communication is one of the most culture-oriented tool of the marketing mix. The companies can use different strategies in the international marketing communication. These strategies must be based on the all-over strategy of the company. The general strategy is divided into particular strategies for divisions and departments of the company (marketing department, sales, production …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Dana Vašková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14666