Marketingová komunikace v internacionálním marketingu – Lenka Šíšová
Lenka Šíšová
Diplomová práce
Marketingová komunikace v internacionálním marketingu
Marketing Communication in the International Marketing
Anotace:
Marketingová komunikace je jedním z nejvíce kulturně podmíněným nástrojem mezinárodního marketingu. Firmy mohou v mezinárodní komunikaci využívat různé strategie. Tyto strategie musí vycházet z celkové mezinárodní strategie firmy, která je následně rozpracována do dílčích strategií pro jednotlivé pobočky i oddělení (marketing, prodej, výroba atd.). V mezinárodní komunikaci rozlišujeme dvě strategie …víceAbstract:
Abstrakt: Marketing communication is one of the most culture-oriented tool of the marketing mix. The companies can use different strategies in the international marketing communication. These strategies must be based on the all-over strategy of the company. The general strategy is divided into particular strategies for divisions and departments of the company (marketing department, sales, production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14666
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Dana Vašková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14666
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internacionální marketing firmy l´OREAL
Ondřej Machek -
Působení firmy Henkel na českém a zahraničním trhu se zaměřením na marketing a komunikaci
Irena Dostálová -
Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích
Ondřej Švarc -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Mezikulturní komunikace na Meridian International School
Lucie Hlídková -
Podnikatelský plán na otevření stánku s Bubble tea
Duy Thai Tran -
The Possibilities of Tea and Japanese Dishes Pairing
Thuy Linh Nguyen -
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Sukontha Surattanaporn