Bc. Mária Dajčárová
Bachelor's thesis
Marketing cílený na děti
Marketing to children
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je ukázat, jaký mají média vliv na děti. I to, jak ovlivňují rodiče. Práce se zabývá tím, jak marketingové komunikační aktivity ovlivňují spotřebitelské chování rodičů, zejména na jejich prosazení nákupu dětského zboží. Marketingové společnosti vynakládají nemalé finanční zdroje na oslovení rodičů, aby je přesvědčili ke spotřebitelskému chování, a to do věku, kdy dítě nedisponuje …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to point out the influence of the media on children and their parents. The thesis is focusing on the way how marketing communication activities affect parent's consumer behavior, and especially on their enforced buying of the children's goods.Marketing companies spend considerable financial resources on reaching out to parents to persuade them to engage in the consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b2q69/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Lenka Frýda
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková