Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch – Eduard Hiller
Eduard Hiller
Diplomová práce
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Marketing on social media with focused on tourism
Anotace:
Cílem práce je informovat o důležitosti sociální sítě instagram pro marketingové aktivity společností v oblasti cestovního ruchu a proč do této komunikace skrze tuto síť využít spolupráce právě s influencery, kteří sdílejí obsah spojený s cestovním ruchem. Výzkum je zaměřen na vnímaní influencer marketingu samotnými influencery, na sociální síť instagram jako nový komunikační kanál vhodný ke komunikaci …víceAbstract:
The aim of the work is to inform about the importance of social network instagram for marketing activities of companies in the sphere of tourism and why to use this communication through this network cooperation with influencers who share content related to tourism. The research is focused on the perception of influencer marketing by influencers themselves, the social network instagram as a new communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Lucie Sára Závodná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81395
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Nikola Bračíková -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Influencer marketing vybrané společnosti
Lucie Holíková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková